Seals en swingbridge

31 maart 2019 - Cape Foulwind, Nieuw-Zeeland

Vlak bij ons huisje is een zeehondenkolonie. Hier gaat een wandeling van ongeveer een uurtje langs, maar de zeehondenkolonie zit al dichtbij. Hier heeft Vajèn even met een jongetje kunnen rondrennen die er ook was. Nog een stukje verder gelopen waarna Holland besloot de auto te gaan halen en naar het andere punt te rijden. Vajèn kon kiezen, de wandeling afmaken met mama of met papa in de auto. Jullie raden het vast al...

Mama was achteraf erg blij dat Vajèn graag met papa mee wilde want het was een flinke wandeling en wij dachten verder te zijn dan we eigenlijk waren. Holland en Vajèn hebben nog zeker een kwartier staan wachten.

Na een boterhammetje in ons huisje te hebben gegeten zijn we op pad gegaan naar Murchison waar de Buller gorge swing bridge is. Daar over de hangbrug gelopen waarna we een wandeling hebben gemaakt. Onderweg kwamen we een zijpad tegen die naar een waterval zou gaan, zou totaal 1 uurtje zijn. Okee wij gingen er voor! Door het regenwoud naar de waterval, niemand te bekennen dus de verwachtingen van mij waren wel hoog. Gaaf naar een waterval waar bijna niemand zal zijn!

Nou daar aangekomen begrepen we waarom, hoe mooi de wandeling er naartoe ook was, de waterval was meer een stroomversnellinkje 😂

Aangekomen bij de brug was er ook een soort cabelflight terug ipv over de brug. Jullie raden het nu vast ook wel... Vajèn wilde dit wel met mama doen. Maar niet zelf in een stoeltje maar bij mama op schoot. Kostte het personeel wat moeite om de stoeltjes om te bouwen maar uiteindelijk zijn Vajèn en ik naar beneden geroetsjt. Heel leuk!

Ondertussen was het al laat dus thuis een soepje warm gemaakt met een stokbroodje erbij, lekker douchen want vies waren we wel geworden! En lekker naar bed na het vele wandelen ;)