Vliegen deel 1

29 april 2019 - Singapore, Singapore

Vanochtend vroeg op zodat we op tijd op het vliegveld zijn voor onze vlucht naar singapore. Er staat wat file dus we doen er wat langer over maar zijn nog ruim op tijd. Gelukkig gisteravond al ingecheckt wat ons een hele rij scheelde! Konden nu meteen onze koffers droppen. Na een ontbijtje op het vliegveld en nog wat shoppen gaat al snel onze vlucht met een half uurtje vertraging de lucht in. Na een goede vlucht aangekomen in Singapore. Helaas is de tour door de stad al vol en eentje later mogen we niet meer omdat we niet na 12 uur vertrekken (we vertrekken 5 voor 12...). Dus op zoek naar iets leuks. We zijn het vliegveld af gegaan naar jewel. Hier naar de waterval geweest die van de week geopend is. Lekker wat gegeten en jeetje wat is dit vliegveld enorm groot. Over 2 uurtje kunnen we gaan boarden, hopelijk gaat het wachten een beetje snel met onze telefoon en Vajèn met de tablet. Dan kunnen we onze laatste deel van de reis in gaan... Een vlucht van 13 uur en 20 minuten, hopelijk slapend.

1. Hennie:
    Goede vlucht naar amsterdam
  2. Mary:
    29 april 2019
    Fijne, veilige vlucht terug. Bedankt dat ik mocht meegenieten met jullie 😘
  3. Maureen:
    Fijne vlucht 💋
  4. Olaf Maalman:
    29 april 2019
    Have a safe flight my friends!! 👍💪👌✈✈
  5. Jolanda de Graaff:
    30 april 2019