Relax dagje

13 april 2019 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

Vanochtend begonnen met naar de overkant lopen om met de creek railway mee te gaan. Vajèn vond het heerlijk dat we een keer ergens naar konden lopen en niet met de auto hoefden, daar wordt ze doodmoe van zei ze hahaha.

Een leuk tochtje met een treintje omhoog naar een mooi uitzicht punt. Verder hadden we deze dag nog geen plannen. Er lagen wat folders bij het treintje en daar zag ik dat er een uurtje rijden hier vandaan een soort kinderboerderij is. Daar op ons gemakje heen gegaan en allerlei dieren gevoerd. De mevrouw van ons verblijf had gezegd hoe we moesten rijden en hoe vooral niet, er is een weg, 309 road, die zo heet omdat deze weg 309 bochten heeft, stukken gravel road en niet echt fijn rijden is. Zo gingen we dus terug 😂

Onderweg daar nog gestopt om naar de kauri bomen te lopen. Die zijn er niet veel meer en om te voorkomen dat ze dood gaan moesten we door een poortje waar we onze schoenen moesten schoon maken. Leuk om even gezien en gedaan te hebben.