Hello Sydney, Australië

15 april 2019 - Sydney, Australië

Lekker rustig aan gedaan vanmorgen, om 16 uur gaat ons vliegtuig. Rond 10.15 gaan rijden. Alles ging voorspoedig en op tijd voor het inleveren van de auto (13.00) zijn we er.

Nog even tijd voor een boterhammetje, om 13.30 begint het inchecken.

Als wij aan de beurt zijn om in te checken aan zo'n doe zelf paal komt er al snel in beeld dat we personeel om hulp moeten vragen. Okee...

Holland kijkt mee en begint te lachen, bij Vajèn en mij staat not allowed to board. Wij denken nog die meneer kan dat vast wel opknappen... Nou mooi niet, we worden naar een balie gestuurd waar ze ons verder kunnen helpen. Vandaar worden we weer ergens anders naar gestuurd. In Vajèn en mijn paspoort zit een 0 en wij hebben die aangezien voor een o dus het visum staat niet op het goede paspoort nummer. Dus moeten we nieuwe visums aanvragen (normaal gratis) nu 50 dollar per stuk... De stress begint wel een beetje toe te slaan of we het inchecken enzo nog redden, maar dat komt gelukkig allemaal goed. Past weer prima in de Dijksman-Saas vakantie dit..

2 uur 40 minuten vliegen, heerlijk kort haha.. Vajèn doet het weer super en we zijn veilig aangekomen in Australië. Omdat we in Nieuw-Zeeland gewandeld hebben moeten we op het formuliertje om het land in te komen ergens ja invullen. We komen bij het Quarantine gedeelte. Er wordt gevraagd of onze schoenen vies zijn, nee, okee dan mogen jullie doorlopen! Top dat hadden we niet verwacht!

Met de trein naar een station wat vlak bij ons hotel zou zijn. Toch nog een stuk lopen (minuut of 20), flinke heuvel op, met 3 koffers, 2 tassen en Vajèn. Best heftig, maar we zijn in het hotel! Het tijdsverschil is weer anders dus australische tijd lekker vroeg naar bed.

1. Mary:
    15 april 2019
    Fijn dat jullie ondanks alles goed in Australië zijn aangekomen. Geniet hier ook weer en ik kan niet wachten op de volgende verhalen 💋
  2. Jolanda:
    15 april 2019
    Gelukkig is het weer goed gekomen.😱
  3. Jolanda de Graaff:
    15 april 2019
    Op naar t volgende avontuur!
  4. Lisafleur:
    16 april 2019
    Dat zijn de ‘vergeet je nooit meer’ momentjes. 🤣 Enjoy part 2 schatties!
  5. Hennie:
    16 april 2019
    Gelukkig alles goed afgelopen veel plezier in Australië