Arrowtown en Queenstown

28 maart 2019 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen op ons gemak naar Arrowtown gereden, een plaatsje waar naar goud gezocht werd. Het voelt even alsof we terug in de tijd zijn gegaan. Na de lunch zijn we zelf op zoek gegaan naar goud na een lesje te hebben gehad. In de rivier 3 miniscule stukjes gevonden maar we werden vol aangevallen door insecten dus vooral ik wilde snel weg haha...

Op naar Queenstown, Adventure Capital of the World. Met de gondel naar een uitzichtpunt over de stad en het meer gegaan. Boven een prachtig uitzicht.

En een soort combinatie van rodel en kart baan. Vajèn wilt t graag doen, maar dan moet ze wel bij een van ons. Eerst een keer met papa, was toch wel erg leuk, dan ook maar een keer met mama.

Toen wilde Vajèn wel graag in dat ballon ding. Dat werd een wat grotere uitdaging. Bij navraag geen leeftijdslimiet, maar wel een minimaal gewicht, 20kg.. Maar er is iemand die veel ervaring heeft met kinderen en die het wel aan durft met onze 17kg wegende superheld.

Een rib uit ons lijf, maar alle 3 een ervaring rijker... Sorry oma's maar we hebben haar van de berg af laten gaan in een paraglide. En ze heeft genoten!

Alle 3 veilig beneden gekomen, moesten we weer omhoog om onze tas te halen, de zon begint al te zakken dus nog snel wat foto's, een snelle hap en weer terug naar Albert Town. Vajèn is van alle indrukken in de auto in slaap gevallen en hebben we slapend over kunnen krijgen.

Foto's en filmpjes volgen!

1. Mary:
    28 maart 2019
    Jeetje wat een stoere dame zeg.
  2. Eline:
    28 maart 2019
    Waaaaa stoere chick! Wat boft ze toch dat jullie deze reis wilde maken
  3. Jolanda:
    28 maart 2019
    Gelukkig weet ik niet alles van te voren 😉. Maar super stoer van jullie.
  4. Hennie:
    29 maart 2019
    Achteraf heel leuk nog veel plezier 😀
  5. Natascha:
    30 maart 2019
    Wat ontzettend gaaf! Vajen is super stoer dat ze dat durft hihi... Leuk om zo al jullie avonturen te lezen. Geniet ervan lieverds 😘
  6. Maureen:
    1 april 2019