Waterval en vulkaan

8 april 2019 - Tongariro National Park, Nieuw-Zeeland

Brrrr wat koud! We beginnen met een ontbijt in het huis bij Daniel. Het is allemaal heerlijk en best uitgebreid. Daniel heeft ook kittens van 3 weken oud, dus daar gaan we ook even koekeloeren (gister natuurlijk ook al gedaan) wat een schatjes!
We gaan een andere wandeling van 2 uurtjes lopen langs een waterval. Normaal zou er uitzicht moeten zijn op de tongariro, maar de vulkaan laat zich niet zien (niet voor 't eerst dat we op vakantie geen vulkaan zien maar wolken).
Na de wandeling een high tea gedaan, hadden we wel verdiend, Vajèn heeft het helemaal zelf gelopen!
Omdat we de middag nog hebben twijfelen we wat we gaan doen. Aangekomen bij een speeltuin voor Vajèn komt het met bakken uit de hemel. Dan maar terug naar ons chalet en even in de gezamenlijke woonkamer vertoeven. Daar zit een Duits stel die de openhaard aanzetten want zij vinden het ook koud. (wij hebben ondertussen de elektrische kachel in ons chalet aangezet).
Een potje schaken met Holland gespeeld en daarna een hapje gaan eten.
Na het eten nog in de woonkamer gezeten. Vajèn wilde graag de kittens nog zien maar Daniel was er niet. Er was naast het Duitse stel nog een Duitse man, samen een gezellige avond gehad, lekker gekletst.