Wandelen en zwemmen

20 april 2019 - Noosaville, Australië

De eigenares had flink wat dingen verteld die we hier kunnen doen. Genoeg keuze dus.
Maar eerst een autostoeltje kopen bij een soort makro. Als die binnen is even ontbijten in het winkelcentrum en Vajèn kan meteen even spelen in de speeltuin. Boodschappen thuis gebracht en op naar een mooie wandelroute. Door het regenwoud heen, langs de kust terug. Dat ging nog niet zo makkelijk want een parkeerplek vinden een flinke opgaaf. 2 rondjes parkeerplaats en dan eindelijk gaat er iemand voor ons neus weg! Er staat een bord bij het informatiepunt dat er langs de kustroute een koala in een boom zit. Na ongeveer 2 uur en 15 min wandelen door een mooi regenwoud en langs een prachtige kust en stranden zijn we weer bij de auto. Vajèn heeft het laatste stukje in de draagzak gezeten en is even in slaap gevallen. En ja we hebben de koala gezien! Omdat er toevallig iemand stond te kijken, anders waren we er waarschijnlijk voorbij gelopen 😂
Terug bij het huisje tijd om om te kleden en een duik in het zwembad te nemen. Verwarmd maar nog best fris.. Dus snel in de jacuzzi gedoken waarna het flink begon te regen maar wij warm en overdekt zaten. Heerlijk!
Zelf gekookt, jawel, spaghetti haha en als Vajèn op bed ligt kijken wij nog een filmpje met een glas wijn, zalig...