Reisdag naar Noosaville

19 april 2019 - Noosaville, Australië

Vandaag een reisdag. Al vroeg op want onze vlucht gaat om 11 uur. Gelukkig verliep alles vanochtend vlot en hadden we de trein die we wilden hebben want wat een chaos op het vliegveld! Oh ja... Paasvakantie en lang weekend... Iedereen gaat dus weg. Helaas heeft onze vlucht vertraging, er zou iets met het vliegtuig zijn. Uiteindelijk dus met een ander vliegtuig gevlogen. Kostte ons 1,5 uur.
Aangekomen in Brisbane waren de koffers er al vlot en konden we de auto gaan halen. Door de drukte van Pasen waren er alleen geen autostoeltjes meer voor Vajèn... En de vrijdag voor Pasen is bij hun al een feestdag dus ook geen winkels meer open om wat te kopen. Vajèn dus op de achterbank en mama er voor de zekerheid er maar naast.
Aangekomen bij het resort waren we verrast, het leek wel een vakantiepark. Een groot huisje hebben we en er zijn een aantal zwembaden en genoeg te doen hier. De eigenares geeft aan dat als we ergens willen eten we snel moeten zijn en er weinig parkeerplekken zullen zijn maar er wel een gratis shuttle bus rijdt ivm de paas vakantie. We zijn maar gaan lopen, is een klein stukje.
Gelukkig was er nog een plekje waar we uiteindelijk wilden gaan eten.
Trouwens, het heet hier de sunshine coast maar we hebben al behoorlijke regenbuien gehad vandaag.