Op naar fjordland, Te Anau

24 maart 2019 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

LEen lange reisdag zit er weer op. Bijna 4 uur rijden naar de volgende locatie, met onderweg voor het eerst een paar druppels regen.

Een relaxte locatie die sinds 3 weken andere eigenaren heeft. Ze geven aan dat er vanaf 3 uur tot morgenavond 7 uur een halve meter regen wordt verwacht. Wij zijn dus maar even naar het dorpje gegaan, hebben wat rond gekeken en weer wat boodschapjes gedaan.

Vajèn wilde graag de alpaca's hier voeren dus bij de eigenaar gaan vragen. Hun dochter van 7 heeft ons een rondleiding gegeven langs alle dieren. Schapen, alpaca's, paarden, een ezel, kippen met kuikens en vervolgens de heuvel op met de honden om het uitzicht te bekijken. Vajèn vermaakt zich prima met de honden hier.

IMG_20190324_163010IMG_20190324_163020IMG_20190324_164722

Een hele tijd met de eigenares gesproken en ondertussen draaide er een was. Nog steeds geen regen gelukkig.

In het plaatsje bij een pizzaria gegeten die de eigenares van ons verblijf had aangeraden vanwege het desguisting toetje...

Nou we begrijpen het nu helemaal.. Wat heerlijk maar we zitten prop vol 😂

Bijtijds naar bed want morgen gaat vroeg de wekker weer.